Club gimnàstica rítmica Vilablareix | 1a FASE LLIGA TERRITORIAL – Nivell I/II
single,single-post,postid-16294,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.6.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive

1a FASE LLIGA TERRITORIAL – Nivell I/II

23 ene 1a FASE LLIGA TERRITORIAL – Nivell I/II

El proper diumenge 31 es celebrarà a les nostres instal·lacions la 1a Fase de la Lliga Territorial de Gimnàstica Rítmica – Nivell I/II.

Enguany, el Club hi participarà amb un total de 26 gimnastes individuals i 8 conjunts, tots ells repartits entre totes les categories (prebenjamí, benjamí, aleví, infantil i cadet).

Per a tots aquells que vulgueu gaudir d’un diumenge esportiu us convidem a passar-vos-hi. El Club amenitzarà l’esdeveniment amb un servei de bar on hi trobaràs de tot per a passar la gana i la set.

Es poden consultar els horaris detallats al següent enllaç: Dossier 1a jornada LLT Rítmica I i II – Vilablareix