Club gimnàstica rítmica Vilablareix | HISTÒRIA DEL CLUB

HISTÒRIA DEL CLUB

Historia_del_club_1

El Club Rítmica Vilablareix es va fundar l’any 2008 arrel d’un projecte pilot presentat per Aida Muñoz i Anna Albó (actuals directores tècniques de la secció) a la regidoria d’esports de Vilablareix.

CONTACTE

El projecte tenia la voluntat d’implantar l’esport de base femení al poble de Vilablareix i potenciar la pràctica esportiva d’una disciplina poc coneguda. També es proposava un mètode de treball esportiu basat en l’aprenentatge lúdic i el treball en equip; per poder potenciar amb els infants i joves valors com la dedicació, l’esforç, el gaudi, l’aprendre, l’esportivitat i el companyerisme. Amb aquesta iniciativa s’ha pretès poder diferenciar-nos d’altres clubs de la província.

Historia_del_club_2-2
FOTO_2_HISTORIA_DEL_CLUB-2

Gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Vilablareix i de l’Associació Esportiva del municipi es va poder donar inici a la primera temporada del club el setembre del 2008.

CONTACTE

Des de llavors el club ha estat amb continu creixement temporada rere temporada, començant amb 12 gimnastes i dues tècniques fins arribar a l’actual nombre de 70 gimnastes i 7 membres de l’equip tècnic.

En uns inicis la secció va començar competint a nivell provincial i actualment les seves gimnastes participen i representen el municipi a nivell autonòmic.

FOTO_3_HISTORIA_DEL_CLUB-2
Historia_del_club_3

Des del club s’ha perseguit des d’un inici la voluntat de compartir un espai de gaudi i educatiu amb les nostres gimnastes. És per això, que des de fa més de 5 anys, el Club organitza anualment d’altres activitats lúdicoesportives per a tots els públics com casals de nadal, de setmana santa, d’estiu i colònies.

CONTACTE
Contacta amb nosaltres per a més informació sobre les nostres activitats
 CLIC AQUI