Club gimnàstica rítmica Vilablareix | TESTIMONIS

TESTIMONIS

Testimonis_1-1
“M’agrada molt venir perquè aprenem coses molt xules”

Cristina Vilar

``La gimnàstica rítmica és molt guai!”

Eva Sedeño

“Venim a rítmica i fem el frontal. M’agrada molt”

Ariadna Moliner

“Quan m’ho passo més bé és quan faig les planxes o aprenc a fer pilota”

Júlia Mir

“Vinc a fer a rítmica a Vilablareix i m’ho passo molt i molt bé! Faig rodes, espagats, planxes, fondos, juguem amb la pilota, la corda i l’aro. M’ho passo estupendo!”

Júlia Gutiérrez

“Faig esport quan vaig a rítmica. M’agrada molt perquè m’ho passo bé aquí. És guai quan juguem a pilota, aro i corda”

Mar Godoy

Tesimonis_2-2
Testimonis_3-1
“Fem passes i m’ho passo molt bé. I també fem esquena. També ens disfressem de mariners per ensenyar un ball als papes”

Edurne Rizos

“M’agrada rítmica perquè aprenem coses noves, si que de vegades ens tenim que posar series, però les professores són divertides i ens ajuden amb les coses que no sabem fer.”

Olívia puig

“Encara que sóc bastant nova al club, m’ha encantat conèixer a tantes nenes i entrenadores il·lusionades amb aquest esport. Veure dia a dia l’ambient del pavelló és fantàstic, tothom es diverteix però a la vegada treballa i s’esforça al màxim per treure el millor de si mateix.
M’agrada que cada dia ens ensenyin coses noves, que ens ajudin amb el que necessitem o simplement els valors que aprens amb la gimnàstica.
El més emocionant, és poder compartir la rítmica amb tota la gent del poble i poder gaudir tots junts. Espero que el club segueixi creixent, ja que a moltes nenes els agrada, els ajuda i aprenen coses noves per a ser millors.”

Esther Juanola

“M’agrada molt fer rítmica en aquest club ja que la il·lusió que hem tingut tant entrenadores com gimnastes per anar millorant cada any no es troba a cap altre club.
Nosaltres com a gimnastes tenim moltes ganes d’aprendre i valorem molt les ganes que posen les entrenadores per fer que aquest club creixi cada cop més.”

Maria Barceló

Testimonis_4-1
Testimonis_5-2
“Vaig decidir fer gimnàstica en aquest club perquè vaig veure que era un esport molt bonic i la il·lusió de totes les persones que el formen és genial i t’anima a entrar en aquest món d’aprenentatge i descobriments increïbles. També és una manera de socialitzar amb la gent que t’envolta i poder conèixer-ne de nova.”

Neus Soler

“Jo he escrit això especialment per la RÍTMICA perquè és un esport molt bonic i sempre descobreixes coses noves, i amb molta il·lusió les intentes fer. Quan et toca fer aparell tens un nou món que descobrir i coses noves que aprendre, també tens la oportunitat de poder viatjar a llocs nous amb la Rítmica sempre al costat.”

Sibil·la Lloret

Testimonis_6-1
Contacta amb nosaltres per a més informació sobre les nostres activitats
 CLIC AQUI