Club gimnàstica rítmica Vilablareix | TORNEM DE SARAGOSSA AMB UN ONZÈ LLOC!
single,single-post,postid-16264,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.6.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive

TORNEM DE SARAGOSSA AMB UN ONZÈ LLOC!

espanya 3

20 nov TORNEM DE SARAGOSSA AMB UN ONZÈ LLOC!

El Club està molt content amb els resultats obtinguts el passat 19 de novembre al Campionat d’Espanya de Base, celebrat a Saragossa.

Aquest era el primer cop que dues gimnastes del Club participaven a una competició d’àmbit estatal. L’Anna Pilsa i la Núria Rizos, gimnastes del CR Vilablareix, conjuntament amb gimnastes de l’IME Palafrugell i el CR Girona participaven en un conjunt de categoria benjamí.

El conjunt va defensar el seu muntatge davant tot el públic i va aconseguir així, un destacat onzè lloc en la classificació. Tot l’equip tècnic està molt orgullós de la feina feta i la valentia amb que les nenes van emprendre aquest repte!

espanya 1 Espanya2